Katalog ksi±żek

Promocja dnia

Helion

Przemysł gier komputerowych jest aktualnie porównywalny, a może nawet przewyższaj±cy swoim rozmachem przemysł filmowy. Programowanie gier ł±czy w sobie nie tylko inżynierię oprogramowania, grafikę i multimedia, sztuczn± inteligencję, nauki ¶cisłe i prawa fizyki, ale także pracę wielu osób zwi±zanych ze sztuk±. Dzięki ksi±żkom z działu Programowanie gier dowiecie się jak wygl±da proces tworzenia gry od pomysłu, przez projektowanie, tworzenia oprawy multimedialnej, wła¶ciwie programowanie a skończywszy na testowaniu. Poznacie sposoby wykorzystania interfejsów OpenGL i DirectX. Nauczycie się gdzie w kodzie warto wykorzystać Asembler zamiast języków wyższych takich jak C++ czy Java.

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier

 

Gry   Programowanie gier

 
 

Gry   Programowanie gier